2.4.2024

Reserviläisliiton uusi puheenjohtajisto

20.1.2024

Kuvassa: Kari Salminen (vas.), Lotta Nissi, Pasi Parkkila ja Mats Fagerström (oik.)

Liitolla uusi puheenjohtajisto ja valiokunta

Tuusulan Reserviläisten ja Uuden maan reserviläispiirin pitkäaikainen puheenjohtaja Mats Fagerström on valittu Reserviläisliiton kolmanneksi varapuheenjohtajaksi tammikuussa 2024. Yhdistys onnittelee!!!

”Reserviläisliiton 27 jäseninen liittohallitus piti järjestäytymiskokouksensa 18.1.2024 Helsingin Pasilassa, Tripla-keskuksessa. Liiton ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi vuodelle 2024 valittiin Lotta Nissi Tampereelta, toiseksi varapuheenjohtajaksi Pasi Parkkila Raahesta ja kolmanneksi varapuheenjohtajaksi Mats Fagerström Tuusulasta.

Reserviläisliiton puheenjohtajana jatkaa Kari Salminen Valkeakoskelta. Salminen valittiin liiton puheenjohtajaksi Jyväskylän liittokokouksessa marraskuussa 2022. Puheenjohtajakausi on kaksivuotinen käsittäen vuodet 2023–2024.

Reserviläisliiton toiminnan ja talouden suunnittelusta, seurannasta sekä juoksevien asioiden hoidosta vastaa liittohallituksen keskuudesta valittava valiokunta.

Vuoden 2024 valiokuntaan valittiin seuraavat henkilöt:

Kari Salminen, pj (Etelä-Hämeen Reserviläispiiri)
Mats Fagerström (Uudenmaan Reserviläispiiri)
Perttu Hietanen (Keski-Suomen Reserviläispiiri)
Tomi Kurikkala (Keski-Pohjanmaan Reserviläispiiri)
Jari Multisilta (Satakunnan Reserviläispiiri)
Mika Mäki (Etelä-Pohjanmaan Reserviläispiiri)
Marko Nikkanen (Helsingin Reserviläispiiri)
Lotta Nissi (Pirkanmaan Reserviläispiiri)
Pasi Parkkila (Pohjois-Pohjanmaan Reserviläispiiri)

varajäseniksi:

Arto Nousiainen (Suur-Savon Reserviläispiiri)
Hannu Parviainen (Pohjois-Karjalan Reserviläispiiri)
Henri-Pekka Tuominen (Varsinais-Suomen Reserviläispiiri)

Valiokunnan työn tueksi muodostettiin ja nimettiin työryhmiä sekä määriteltiin näiden työryhmien tehtävät.

Onnittelut valinnasta uudelle puheenjohtajistolle sekä valiokunnalle!”

– Lainaus Reserviläisliiton uutisesta (Liitolla uusi puheenjohtajisto ja valiokunta – Reserviläisliitto (reservilaisliitto.fi) –